piątek, 31 lipca 2015

Kapelusz

    Udało mi się wykończyć kapelusz dla Jaenelle, kostium jest już prawie gotowy jeszcze tylko parę drobiazgów i panna będzie odziana. Kapelusz zrobiłam z takiej samej tkaniny jak żakiet, chciałam żeby to wyglądało jak komplet podróżny i chyba się udało. W środku wszystko wykończone jest podszewką.
     Tak się to zaczęło




        W środku między materiałami umieściłam karton żeby rondo i góra kapelusza się ładnie układało.  Na tym etapie można już było doszyć woalkę

Potem to już tylko ozdabianie i oto efekt

                                                                 A teraz na modelce


















          Przepraszam za ilość zdjęć ale jak zaczynam robić jej fotki to rozsądek mnie opuszcza i takie są tego efekty, ale Ona jest taka fotogeniczna. :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda w świetnym kapeluszu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och te lalki mi się tak podobają... Póki co cena mnie skutecznie odstrasza :D Ale uwielbiam na nie patrzeć. Wygląda jak młoda wdówka :D Z tym, że nie na czarno ;P Kapelusz piękny, idealnie pasuje jej do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Wdówka powiadasz, no może i tak ale ona taka bardziej wyzwolona :) Ceny tych lalek rzeczywiście ścinają z nóg, ale opatrzność lalkowa czuwa i pomaga realizować lalkowe marzenia. Już dwa parę razy postawiła na mojej drodze dobre dusze, które pomogły mi wejść w posiadanie wymarzonych lalek :)

      Usuń
  3. O ja ciebie niesamowity kapelusz o stroju nie wspomnę ! Jesteś MISTRZYNIĄ ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, bardzo się cieszę, że kapelusz i cała reszta Ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kapelusze i ludzkie i lalkowe i ten bardzo mi się podoba, naprawdę ładnie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też lubię kapelusze i na jednym na pewno się nie skończy :)

      Usuń
  5. O rany cudnie wyszedł i od razu kreacja kompletna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, brak damskich przydasiów torebka, jakieś biżu ale cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  6. w takiej kreacji to i ja bym chętnie wyruszyła w niedługą
    podróż, coby nakrycie głowy nie straciło na fasonie czy
    świeżości :)

    do podróży brakuje jeszcze jakiegoś poręcznego kuferka
    czy torby typu doktor Dolittle oraz parasoleczki na deszcz :)

    szkoda, że dzisiejsze kobiety tak rzadko noszą kapelusze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy będzie to kuferek czy torebka ale coś będzie na pewno :) Ja też chętnie wskoczyłabym w takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękna stylizacja! Kapelusz to małe dzieło sztuki, ale najbardziej zachwyca mnie spódnica w takim pięknym cappucinowym kolorze, i jeszcze te drapowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. O witam serdecznie i dziękuję za to, że uważasz mnie za bratnią duszę :) to bardzo miłe szczególnie od Ciebie !

      Usuń