piątek, 17 lipca 2015

Piotruś Pan ?

Myślę, że kupiłam sobie Piotrusia a może nie ale w sumie ma wszystko co potrzeba więc może to jednak Piotruś Pan
Moje umiejętności w identyfikowaniu lalek są niestety bardzo mizerne próbowałam znaleźć mojego chłopaka ale nie udało się. Wiem tylko, że na głowie ma napis Disney a na ciałku Mattel, może kiedyś gdzieś go namierzę.
Chłopię ma śliczną buzię i czapeczkę z piórkiem ładne ubranko tylko biedak zagubił gdzieś buty więc będę musiała zabawić się w szewca ale to później. Kupiony na giełdzie klamotów nie wymagał gruntownego odszczurzania a jedynie odświeżenia ubranka to miłe i nie spodziewane, mogłoby zawsze tak być.Bez odzienia prezentuje się tak
Lalek ma bardzo atletyczną budowę ciałka jak przystało na chłopca prowadzącego tak aktywny tryb życia ale straszny z niego sztywniak. Tak czy owak bardzo mi się podoba.
                                                                   UWAGA !!!!!!!!!!!!
Wiadomość z ostatniej chwili- czekamy na nowego lokatora, zagryzamy zęby i czekamy, czekamy .....i och dalej czekamy..........................

8 komentarzy:

  1. Według mnie Piotruś Pan, acz mogę się mylić.
    Bardzo jestem ciekawa, jakie butki mu zafundujesz ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobię sprawność szewca to się pochwalimy :)

      Usuń
  2. podaj długość stópki, szerokość w palcach
    oraz obwód kostki - a najpóźniej we wrześniu
    atletycznej budowy men wskoczy w trzewiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, czy to propozycja że obujesz swoimi zdolnymi łapkami mojego chłopaczka, czy możemy mieć nadzieję na jedno z cudnych dzieł Twoich rąk. Do tej pory podziwiałam na blogach cudowności jakie tworzysz. Piotruś z nadzieją na nowe butki podstawił stópki do miary i tak nam wyszło: długość 3,2 cm, szerokość w palcach 1,3 cm i obwód kostki 4 cm. Stópki ma całkiem zacne :)

      Usuń
    2. dokładnie - zatem we wrześniu mając urlop -
      pobawię się z iście szewską pasją w butoroba :)
      niech Piotr pod koniec sierppnia przypomni się
      mail'em, również z rozmiarem swej zacnej stopy ;P

      Usuń
    3. O dziękujemy w imieniu Piotrusia i oczywiście odezwiemy się w stosownym czasie :)

      Usuń
  3. Fantastyczny jest - mieszka u mnie jego przyjaciółka Dzwoneczek :mocno pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za pozdrowionka i w pas się kłaniamy, u nas Dzwoneczka na razie nie ma ale kto wie może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń