niedziela, 15 października 2017

Monsterdej ;)))))))))

15 października to dzień monsterek
tak więc należy pokazać światu panny monsterkówny :)
W Baśniowie takich bytów lalkowych jest wiele,
ale postanowiłam pokazać Wam 
lalki o których istnieniu nawet 
nie miałam pojęcia !!!!!
Kupując tą pannę
myślałam, że sprzedający się
pomylił podając wielkość lalki (70 cm)
i spodziewałam się panny wielkości 
np Gooliope :) 
Jakież było moje zaskoczenie gdy 
paczka z rzeczoną kobietką przybyła !!!!
Pudło było ogromne !!!!!!
Po rozpakowaniu ukazało się moim oczom takie cudo :)


Musiałam ja natychmiast obfocić 
w towarzystwie innych :)zobaczcie jaka jest ogromna !!!
Moja panna to
Jane Boolittle


Jane Boolittle – córka doktora Boolittle. Ma 15 lub 16 lat. Obecnie nie wiadomo, jakim gatunkiem potwora jest dziewczyna. Została ona odnaleziona gdzieś w dżungli Ameryki Południowej, jedynie w towarzystwie swojego zwierzaka przez doktora Boolittle. Ponieważ on i jego zespół badawczy pracowali obecnie nad badaniami na tamtejszych terytoriach, Jane dorastała wśród miejscowych zwierząt, z dala od innych potworów. Jej ostatnia rekrutacja do Monster High nie była dla niej łatwa, z uwagi na jej nieśmiałość i strach przed obcymi. Przez to, że na początku swojego pobytu na uczelni wciąż ukrywała się przed uczniami, jej pierwszymi przyjaciółmi stały się miejscowe zwierzaki. To właśnie oni pomogli jej poznać miejscowe zwyczaje, dzięki czemu była gotowa poznać nowych znajomych. 
Informacje zaczerpnięte z netu :)

Jane nie dość, że jest duża 
i częściowo artykułowana, 
nie zgina niestety nóg w kolanach :/
to jeszcze dostała trzy pary oczy na zmianę :)



Ogólnie nowa mieszkanka Baśniowa bardzo szybko się zaaklimatyzowała 
i mamy nadzieję, że już nie długo
pokona swoją nieśmiałość 
i znajdzie wielu nowych przyjaciół :)
Puki co nawiązuje pierwsze przyjaźnie :)





Gooliope wydaje się przy Jeane taka malutka :)

Szukając koleżanek dla Jean znalazłam jeszcze inne
panny 28 calowe :)
zdjęcia zaczerpnięte z internetu.
Strasznie bym chciała mieć taką 
Kostusię !!!!





 No to tyle na dzisiaj 

Pa pa :)

35 komentarzy:

  1. to teraz kojarzysz o jakich fotkach mówiłam
    w kontekście porównania do dziewczynek :)))

    najbardziej podoba mi się sercowe spojrzenie -
    a Cyklopki oczywiście zazdroszczę do sześcianu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już wiem o czym mówiłaś :)
      Wiesz, że nie zwróciłam uwagi, ze tam na oczku jest serduszko …gapa ze mnie

      Usuń
  2. Chociaż, ktoś nie zapomniał o Dniu Monsterek. A wydawało się, że jest tylu entuzjastów tych lalek. Nie to co ja, która posiada jeną, jedyną Klaudynkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałam się :) i chciałam pokazać Jean :)
      Bardzo lubię monsterki rożnej maści i ma ich całkiem sporo :)
      Jak można mieć tylko jedną Klałdynkę ???? przecież ona nieszczęśliwa musi być bardzo, taka samotna :/ zaproś jeszcze jakąś dla równowagi kosmicznej :)

      Usuń
  3. Nie widziałam takiej wielkiej Monsterki jeszcze :) Super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie i byłam szczęśliwa :) a teraz choruje na Kostusię :/

      Usuń
  4. Monsterka bardzo ciekawa, wzrost ma rzeczywiście słuszny, ale oczy w kolorze niebieskim to mój numer 1!!!
    Ja nie posiadam żadnej panny z tego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdania na temat oczu :0 cała się zachwycam :)

      Usuń
  5. Super sesja. Bardzo się cieszę, że pokazałaś wielką monsterkę ( Jane). W porównaniu z Cyklopką wygląda jak olbrzym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja. Bardzo spodobała mi się Jane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooch, a ja nadal opóźniona z kalendarzem :-( Jejuuu, myślałam, że panna Gooliope jest duża, a ta to niczym przedszkolne dziecko :P Taki 3-latek dajmy na to :P Ogromnie mi się podoba, choć pewnie nie miałabym miejsca na taką pannę, to pomarzyć mogę. Jest świetna :-) Już widzę te miny przechodniów, gdybym z taką panną wybrała się na sesję plenerową :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przewracali by się o własne nogi z wrażenia :)

      Usuń
  8. Jaaaaaa..... się zakochałam :D Mamy z Pikusiem Gooliope i zdawało mi się, że ona jest największa... teraz w sklepach pojawiła się ciut mniejsza "Lusia Drzewo" hehe, zapomniałam imienia. No ale jak zobaczyłam Twoją Jane... to bardzo chciałabym córci taką kupić :)) Masz rację Skelita też jest przeeeeecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są na evilbeju :/ i nawet nie bardzo drogie, tylko przesyłki są kosmiczne :/ buuuuu

      Usuń
    2. Patrzyłam, nawet jak przesyłka w miarę rozsądna to jeszcze są dodatkowe opłaty importowe i wychodzi w sumie prawie 300zł... dla mnie to już dużo.

      Usuń
  9. Ale wielka! I jaka fajna! :) Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna olbrzymka :) Muszę następnym razem te jej patrzały obejrzeć dokładnie... Skelita też jest mistrzowska i kizie-mizie też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj do woli :) kizie mizie pozdrawiają też :)

      Usuń
  11. Kapitalna! Ale kolos! A mi się Gooliopka wydawała wielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) a teraz cierpię bo tylko jedna biedna jest :/

      Usuń
  12. O rany ale ogromna :O Cudne gromadka <3 Ja zrobie pewnie post z poslizgiem bo kompletnie zapomnialam i nie kuklam do kalendarza. W tej chwili mam szpital domowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu przykro, ale może choróbska poszły sobie precz :0

      Usuń
  13. Omg, nie miałam pojęcia, żę monsterki w takiej skali w ogóle istnieją! Ale musisz mieć zabawę z tak gigantyczną panną <3
    Te w stylu calaveras są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest strasznie fajna i nawet ładnie pozuje tyle, że moje fotograficzne umiejętności mizerne :/

      Usuń
  14. Jakaż ona ogromna. Ciekawe czy moja córcia wie, że takie są. Jeśli zacznie je kolekcjonować to ja chyba będę musiała zamieszkać w piwnicy, bo się nie pomieścimy:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudo.ci się trafiło :-)))) nie wiedziałam że monsterki mogą być takich gabarytów!!!! Jest niesamowita!!!!!! Teraz to i ja pozwoli zaczynam mieć chrapkę na choćby jedną monsterke:-)))) serdecznie pozdrawiam:-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monsterki są na prawdę fajne i warto niewątpliwie zaprosić parę istotek z tej serii :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Jejku! Taka duża MH?! Jest niesamowita i te oczy na zmianę! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń