niedziela, 8 października 2017

Minął miesiąc polskich lalek :/

Minął miesiąc polskich lalek :/.…..
…..
a ja znowu się nie wyrobiłam :/
Też tak macie, że czas pędzi na złamanie karku :/
nie ogarniam :/
Chciałam, na prawdę chciałam wyrobić się w czasie ….
ale się nie udało i już :/
No to teraz nadrobię :)\
Bez zbędnego gadania 
część mojego polskiego towarzystwa :)



Kaliszanka :) czeka na bardziej odpowiednie odzienie :/
może w końcu się doczeka ...







Nie wiem kim jest :/ ale pamiętam takie laluchy z dzieciństwa :)





Te maleństwa kupowało się w kioskach :) 
miały ze sobą buteleczkę z mlekiem i smoczek, 
mój bobasek zagubił swoje skarby :/


A to maleństwo to już nasz
kochany MIŚ 
w swoim oryginalnym ubranku :)
Słodkie te nasze laluszki :)
naprawdę słodkie i takie nostalgiczne :)

21 komentarzy:

  1. To chyba nie wszystkie Twoje krajowe lalki, o ile dobrze pamiętam. Z tych, co pokazałaś mam dwie, tę dużą (Agnieszka) i Tę w żółtym ubranku - u mnie w zielonym (Isia)i moja ma blond włosy. Życzę zdrówka i więcej wolnego czasu na lalki. Październik to obok mechanicznych, czas lalek z pod znaku horroru. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie wszystkie moje krajowe lalki, ale rozpierzchły się po Baśniowie i połapać nie zdołałam :) ale zdybię towarzystwo i pokażę innym razem :)
      Dziękuję za życzenia i postaram się pokazać lalki z kalendarza :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa kolekcja. Tak jak pisałaś - nostalgiczna. :)
    A czas i u mnie pędzi jak szalony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ostatnio strasznie mnie zakręciło na takie nostalgiczne byty lalkowe :0
      Z tym czasem to jakaś grubsza sprawa jest :) u wszystkich jakoś strasznie pędzi :/ nic tylko przekręt jakiś ;))))))

      Usuń
  3. Południe Polski też ma kłopot z pędzącym czasem... :-)
    Laleczki śliczne i widać, że szczęśliwe :)))
    Pozdrawiam całe Baśniowo i jego mieszkańców :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówię, z tym czasem to zdecydowanie jakiś myk zrobili i teraz leci jak szalony :/ kiedyś tak nie było :)
      Też pozdrawiamy południe :)

      Usuń
  4. Kaliszanka to retrourok stosowany!
    łyse bobo niczym kosmiczne dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ha ha :) ja je tylko umyłam i odziałam :) ale dziękuję :)

      Usuń
  6. Cudne panienki i widać, że dobrze im na emeryturze w Baśniowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaliszanka mnie urzekła :) tyle, że myślałam, że to Kaliszanek, i już wyobraziłam sobie go w męskim stylowym stroju. :)
    Ja tam nie nadążam za żadnym lalkowym dniem, czasem nawet miałabym coś do pokazania, a tu pyk i już grubo po czasie. :/
    Czasem mam wrażenie, że tydzień składa się tylko z poniedziałku i piątku...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to właśnie :/ nic tylko całą resztę tygodnia ktoś podwędził :)

      Usuń
  8. Kaliszanka jest urocza :D i też na początku myślałam, że to chłopczyk ;)
    Czas zawsze pędzi na złamanie karku, a przecież niedawno był sierpień :(.

    OdpowiedzUsuń