niedziela, 3 grudnia 2017

Kapelusznik

Wszyscy znają Alicję z krainy czarów
i wszyscy znają Kapelusznika 
….. nie będę więc się produkować na temat 
historii rzeczonych postaci….
dodam tylko, że nadrobiłam właśnie 
zaległości książkowe w temacie i….
NIE PODOBAŁO MI SIĘ !!!
Jestem ROZCZAROWANA !!!!
BUUUUUU
Ale wracając do Kapelusznika
zawsze chciałam go   mieć
szczególnie odkąd wygląda jak Johnny Deep
Podoba mi się w każdym lalkowym wydaniu 
niestety … na moją zgubę :/
Sami popatrzcie …….









Tu oryginalny, żywy :)
Powyższe zdjęcia zaczerpnięte z internetu :)

Na szczęście opatrzność lalkowa czuwa :)
i mam swojego pierwszego Kapelusznika :)
zacieszam bardzo :)






szpuleczki !!!!!!






Mój Kapelusznik nie jest bardzo spektakularny, 
ale i tak jest bardzo starannie wykonany 
i doskonale przedstawia postać z filmu :)
 No to tyle :) 

Pa pa :)


34 komentarze:

  1. ma potencjał,ładna lalka, podrasować ubranko to już nie problem, bajkę uważam za dziwną, jak na haju pisaną:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalek jest świetny :) a bajka faktycznie chyba na haju pisana :/

      Usuń
  2. Alicję toleruję w wersji Disneyowskiej animowanej, ale i to nie bardzo.
    Kapelusznik bardzo ciekawy, podoba mi się jako lalka ogromnie. :) Mini-szpuleczki genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Alicji w krainie czarów" nie cierpię, pod żadną postacią.
    Twój Kapelusznik za to wzbudza we mnie pozytywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
  4. szpuleczki nadal mają nade mną władzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zdobycz. Uroczy chłopak i fajny dodatek do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy, ale jakby się dostał w moje ręce to bym go "odkapelusznikowała" i przebrała w bardziej współczesny strój;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha :))))
      ja nie mam zamiaru go odkapelusznikować :)

      Usuń
  7. Lalka doskonała a co do bajek, to się może nie wypowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nabytku :) On ma duszę, widać gołym okiem ;) Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój Kapelusznik zdecydowanie by mi wystarczył :D. Jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna lalka, bardzo starannie wykonana z dużą ilością szczegółów, choć przyznam w sekrecie, że ja się trochę tego Kapleusznika boję. ;-) Nie tyle może Twojego, co ogólnie jakoś tej postaci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładnie wykonany, firma się postarała :)
      Kapelusznik jest fajny i zupełnie nie groźny :)

      Usuń
  11. Gratuluję zdobycia Twojego własnego Kapelusznika! Jest świetny, dobrze oddaje podobieństwo do Deepa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... i przede wszystkim ma szpuleczki !!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny:) to też moja ulubiona postać:))) z filmu oczywiście.
    Przyznaję się : Alicja -jej obie części książkowe też mi sie nie podobały:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalek super :) …. na książkę spuśćmy zasłonę milczenia ….

      Usuń
  14. Niesamowity !!! Muszę się przyznać, że "Alicja w krainie czarów" to moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Kapelusznika, w którego rolę wcielił się Johnny Depp - po prostu ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja w wersji kinowej bardzo mi się podoba, a Johnny Deep jest wręcz genialny jako Kapelusznik !!! ale książka to zupełnie nie moje klimaty :/

      Usuń