piątek, 8 kwietnia 2016

Księżniczka Tiana

Mam nowa szlachetnie urodzoną 
lokatorkę :) 
W Baśniowie zamieszkała
Księżniczka Tiana
z bajki
Księżniczka i żaba :)
Bajki nie znam ale nadrobię 
niedługo :) 
Panna jest zacnego wzrostu, 
bo ma aż 40 cm ,
czyli tyle co tonnerki :)
Moim zdaniem zresztą 
do złudzenia przypomina je budową :)
Zresztą osądzicie sami
Ciałko zupełnie jak tonnerkowe :)



Przyjechała w swojej oryginalnej sukience :)





Tutaj proszę razem z Antośka 


Ma też swoja firmowa fryzurkę :)


Coś ma chyba do powiedzenia …..
ale puki co milczy :)
Może to brak baterii :) ?
Jaki ma zacny profil ….

Przodem tez niczego sobie :)

Poszła szukać żaby ….
i na razie tyle ja widziałam :)

28 komentarzy:

  1. Zanim poszła szukać żaby,zdążyła się super uczesać. Jak to księżniczka hehe podziw bierze :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczka zawsze powinna nienagannie wyglądać :) w końcu szlachectwo zobowiązuje :)))))))))))

      Usuń
  2. Antośka, jak sądzę, mało zainteresowana Tianą... (może widzi w niej zagrożenie swojej pozycji) i nie oponowała, kiedy ta zapuszczała się w różane krzewy...
    Tiana to ciekawa lalka a jej wzrost trochę mnie zaskakuje. Poza tym intryguje mnie, co ma Ci do powiedzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonnerki trochę się sfochowaly na nowa koleżankę, ale teraz się już skumplowany :) musiałam zapewnić ze nie zamierzam się ich pozbywać i zastępować ich pannami od disneya ;)
      Ja nawet nie wiedziałam, ze są dziewczyny w takim rozmiarze puki Tiana do mnie nie zawitała :) teraz już wiem i mam ochotę na więcej a podobno jest ich więcej :) bo aż 10 wiec kto wie :))))

      Usuń
  3. Świetna lalka :) Ma prześliczne spojrzenie - takie zalotne i jednocześnie łobuzerskie... Oj chyba wesoło z nią będziesz miała i nie tylko za żabami będzie się uganiać. Widać, że ona ciekawa świata, więc uważaj, żeby gdzieś dalej nie pobiegła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie skacze po całym Basniowie i jest nieco nieuchwytna :)

      Usuń
  4. Ja mam z tej serii Rapunzel i też ją lubię. Takie duże Disneyki są bardzo fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam :) i mam nadzieje ze tez sobie jeszcze jakieś panienki z tej serii przygrucham :) bo fajne są faktycznie :)

      Usuń
  5. gdyby jednak wolała ropuchę niźli żabę -
    polecam się Jej uwadze - jestem skłonna
    poświęcić Jej miesiąc-dwa swego życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oplułam kawą monitor, po przrczytaniu komentarza :D jesteś the best :D

      Usuń
    2. Padłam :)))) Jestes niesamowita !!!!!!!!!!!
      Tiana pyta czy to jest zaproszenie na wakacje do Szydeleczkowa ?

      Usuń
    3. zaproszenie tak - termin -
      sierpień - wrzesień :)))

      Usuń
  6. Jest śliczna - jakoś do tej pory na żadną Tianę nie udało mi sie trafić:( Jak szuka żaby to u mnie pełno wylazło i wesoło rechoczą na łące:)
    Z tej serii mieszka u mnie mocno uszkodzona Roszpunka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez długo szukałam jakiejkolwiek Tiany i podskakiwalam z radości jak upolowalam ta :)))

      Usuń
  7. Sliczna!!! Ja mam Tiane ale normalnych standardowych rozmiarow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiana w barbiowym rozmiarze nadal poszukiwana listem gończym :))

      Usuń
  8. Śliczna z niej panienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką Bellę, tylko lekko rozklekotaną. Są bardzo fajne. zdaje się, że było ich dziesięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, ze kiedyś i u mnie zamieszka więcej kobitek z tej serii :)))

      Usuń
  10. Antośka potraktowała ją z widoczną rezerwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wszystko gra, tonerki obawiały się eksmisji ;)))

      Usuń
  11. Fajne ciało ;-) I chociaż twarz trochę za bardzo bajkowa jak na mój gust to jednak mnie zaintrygowała. Ja bym coś razu rozpuściła jej włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciałko ma zupełnie jak tonnerkowe, buziak mi się podoba nawet bardzo za to ze jest taki właśnie bajkowy :) puki co nie mam ciśnienia na zmianę jej fryzury , moim zdaniem pasuje do konwencji ;)

      Usuń
  12. U mnie mieszka Arielka. Zżymam się trochę na jej słabą ruchomość, ale że nie każdy jest doskonały, więc nie wypominam jej za bardzo felerów. Duża z niej baba, ale szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Arielka nie jest artykułowana ? Tiana jest całkiem ruchliwa, nie narzekamy :) pokaz swoją pannę przy okazji :)

      Usuń