sobota, 12 maja 2018

Pralinka :)

Nie tak dawno dzięki 
utalentowanej Balbince 
zamieszkała w Baśniowie 
niezwykle urocza panienka :) 
Nie jest to pierwsza lalka,
która wyszła spod utalentowanych 
Balbinkowych łapek i zamieszkała 
w Baśniowie, ale pierwsza którą 
w miarę rozsądnym czasie
udało mi się wystylizować tak jak chciałam :)
Na swój nowy image czeka jeszcze 
parę osóbek w kolejce :/ 

Pomysł na Pralinkę narodził 
się z braku ….. pieniędzy :/
Bardzo podobają mi się cudowne
porcelanowe bjd 
z firmy Forgotten Hearts , 
ale szanse na przygarnięcie takowej
są w moim przypadku żadne :/
ceny są zaporowe :/








wszystkie powyższe zdjęcia zaczerpnięte są z internetu


Postanowiłam zatem z pomocą osób trzecich 
stworzyć sobie podobna istotkę :) 
I moim zdaniem się udało :)
Pralinka powstała na bazie monsterkowej Drakulaury :)
Balbinka dała jej nową buzię :)
a ja wiga i ciuszki 
Pierwszy raz robiłam akrylową perukę :)
robota upiorna, ale efekt bardzo fajny :)
Przedstawiam Wam moją 
PRALINKĘ :)



























Bardzo dużo zdjęć , ale nie mogłam się powstrzymać :)
Fajna jest !!!!

Bardzo, ale to bardzo Ci 
DZIĘKUJĘ 
Balbinko :)

36 komentarzy:

  1. Pralinka skradła me serce już w Warszawie, ale po wystylizowaniu wygląda po prostu przepięknie.
    Ty i Balbinka odwaliłyście kawał dobrej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się niezmiernie, że Ci się nasz wspólna praca podoba :)

      Usuń
  2. :D Miło zobaczyć efekt wygibasów już na blogu :P. Śliczne zdjęcia. Pralinka bardzo mi się w tym wigu i całej stylizacji podoba :D. Lalka idealna w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna bo taką ją Balbinka uczyniła :) ja ją tylko odziałam :)
      A co do wygibasów to miałam sporo frajdy z robienia jej zdjęć :)

      Usuń
  3. Piękne i oryginalne stylizacje. Podziwiam pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszło, świetna jest, podoba mi się zwłaszcza "oprawa" głowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha :) strasznie chciałam mieć taką właśnie trochę rozczochraną panienkę :) I cieszę się, ze efekt przypadł do gustu nie tylko mi :)

      Usuń
  5. Pralinka skradła moje serce! Jest tak śliczna, że nie mogę oderwać wzroku! Doskonały pomysł na posiadanie własnej, wymarzonej lalki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma co się lubi ….. :)
      Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Świetna postać wyszła! Pralinka ma cudownie pomalowaną buźkę i szałową stylizację. Wygląda jak postać z bajkowej animacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Balbinka maluje lalki po prostu fantastycznie !!! Mam już kilka panienek które wyszły spod jej zdolnych łapek :) i wszystkie są genialne !!!! Czkają niestety w kolejce na swoją kolej do stylizacji :/ a ja czasu mam strasznie mało :///// buuuuu

      Usuń
  7. Faktycznie, niesamowite te bjd. Nie dziwię się, że chętnie być taką przygarnęła. Pomysł z Pralinką jest super. Już podziwiałam jej uroczo przerobioną główkę u Balbinki. Tego typu stylizacja kojarzy mi się z Emilie Autumn, nawet byłam na jej koncercie i to był świetnie wyreżyserowany spektakl. Peruczka jak na pierwszy raz to wyszła bardzo fajnie. Też kiedyś muszę spróbować zrobić coś dla moich chłopów. :) No i strój bardzo ciekawy, podoba mi się połączenie różnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się, że Ci się podoba :)
      Lalki z Forgotten Hearts są niestety niedościgłym marzeniem ….

      Usuń
  8. Teraz jest kompletna <3 i przecudowna :) I normalnie zbieram szczękę z podłogi, że JUŻ ją obszyłaś i ubrałaś w docelowe ciuszki!!!! Wygląda fantastycznie (powtarzam się?)

    A wiga szyłaś? Nie lepiej klejonego w akrylu trzeba było zrobić? chyba szybciej idzie i mniej kłopotliwie... chyba ;)

    Następne panny dla Ciebie się tworzą, ale przyznam się publicznie, że będą w innym stylu... Jak to ja, musiałam coś innego wymyślić...tia... złośliwe jednorożce i smętne syreny ostatnio w mojej głowie mieszkają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, jakoś tak wyszło że mi się szybko panna zrobiła :) ale następne muszą niestety poczekać :/

      Usuń
  9. Niesamowita przemiana. Pralinka jest kwintesencją swojego imienia. Można schrupać, ale żal by było, bo z oglądania więcej radości. Obydwie jesteście cudotwórczyniami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej !!!!! Dziękuję bardzo w Naszym wspólnym imieniu :)
      Bardzo się cieszę, że Pralinka przypadłą Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Ależ jest piękna - nawet piękniejsza od tych drogich BJD :-) jest wspaniała! jestem pod wrażeniem - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetna! Wywołuje natychmiastowe skojarzenia z kuzynkami BJD. Strasznie fajna lalunia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalki, które pokazałaś rzeczywiście są niesamowite. Co prawda nie do końca moja bajka, ale podziwiam wykonanie i stylizacje. Są jedyne w swoim rodzaju. Mi na myśl przywodzą cyrkowe towarzystwo.

    Pralinka zaś doskonale dopasowała się do powyższego stylu. Jest zrobiona perfekcyjnie - makijaż Balbinki widziałam już u niej na blogu i ogromnie mi się spodobał, teraz zachwycam się resztą. Całość jest zjawiskowa. Tym bardziej podziwiam, że zrobiłyście to w takiej maleńkiej skali!

    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki :)
      Pralinka bardzo dziękuję za tyle komplementów :)

      Usuń
  13. Pralinka jest słodziutka i zachwycająca. I może to nie droga bjd, ale z pewnością jest ooak. :) Świetny faceup i stylizacja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :)
      Nie jest może za miliony monet, ale jest moja i bardzo się cieszę, że ją mam :)
      Pozdrawiam serdecznie też :)

      Usuń
  14. Jak dla mnie to wyszło całkiem fajnie:)Sorry za prywatę ale właśnie pozbywam się akcesoriów dla lalek (likwiduję kolekcję) i mam trochę ciuchów i miniatur na sprzedaż. Jak chcesz to wpadnij na mój lalkowy blog http://besudolls.blogspot.com
    Sukcesywnie dodaję aukcje na Allegro oraz wystawiam co nieco w zakładce Wyprzedaż. Ceny wręcz symboliczne (często wychodzi 1-2 zł za szt- jeżeli chodzi o zestawy miniatur i ciuchów).

    OdpowiedzUsuń
  15. urealnione marzenie
    w minimalnej cenie ♥
    Jej gorsecik cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczne ,po prostu przesliczne <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  17. Jedno słowo: FANTASTYCZNIE !!!!

    OdpowiedzUsuń