poniedziałek, 22 maja 2017

KKKK czyli Zlot Fanów Lalek

Nic nie wybuchło, nic nie spadło 
mi na głowę, nie wydarzył się żaden 
nowy kataklizm :) 
więc udało mi się dotrzeć na zlot :)))
Klubokawiarnia 
Kicia Kocia 
przyjęła Nas 
pod swój gościnny dach :0 
Lalkowego dobra wszelakiego
do podziwiania była moc :)
Ale proszę oceńcie sami :0 Co ja się tu będę 
po próżnicy produkować :)
Duuuużo zdjęć 

Fantastyczny ooak po lewej z lalki porcelanowej i Lucy :)


Tonnerowa Galadriela ….
mój mroczny przedmiot pożądania 



A ta kobitka w ogóle nie chciała dać sobie zrobić zdjęcia :/
i wyszło jakie wyszło 


Ekipa Kalinki :)


Cud ziszczony :)))))




Było panienek sporo i wszystkie niesamowite :)







Ach…… Tor we własnej osobie :)


Moim zdaniem to Balian z"Królestwa niebieskiego" 


Gaston …. 
Wszyscy wyżej pokazani panowie 
oczywiście Zgredkowi :)



Taki sweterek dzióbie się 1,5 miesiąca !!!!






Bella :) mnie się bardzo podoba :)










Ojej jak mi się ta panna podoba !!!!


Pierwszy raz na oczy widzę takie cuda z dalekiej Japonii 
To chłopcy z Para Box 





Kasiowe Minki :)




Zdjęcie nie ostre ale jedyne jakie wyszło w miarę,
 a chciałam Wam ciuszki pokazać :/



Słodziaki Eli :)


Cebulek :)




Znalazłam Barbie dla siebie :)
taką mogę mieć :)


oooo i taką też :))))










Żabka :) 
duuuuuża !!!!
jak naparstek :))))

I ja tam byłam :)
miód i wino ;) piłam 
a co widziałam 
to Wam pokazałam :)

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuje za 
fantastyczny dzień :)









26 komentarzy:

  1. Gaston i Thor absolutnie powodują
    nieopanowywalny ślinotok! cebulkowe
    stworzonko Eli z Wro rozbawia! INKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super i bardzo się cieszę, że miałam szansę spotkać się z Wami i Waszymi Lalkami na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, gały wychodziły z orbit!" A jak się tak napatrzę, to tak ich nienawidzę", że co drugą bym chciała mieć ;)Zwłaszcza Fleurki i Sidusie, tę chyba Barbie z czarnymi włoskami i okrągłymi oczkami, i jeszcze parę. Fajnie, że pokazałaś dużo zdjęć. Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się tak napatrzyłam, że więcej niż połowę chciałabym mieć :)

      Usuń
  4. Ilość lalek i ludzi przemieliła mnie na placek :) Fajnie było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka różnorodność,a mówi o wszystkim-kochamy lalki,jakie one by nie były.
    Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż zdjęć z pięknymi lalami. Takie lalkowe zloty to naprawdę fajna sprawa. Już dawno nie byłam.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow faktycznie dużo zdjęć. Nie wierze, są jakieś Barbie co ci się podobają. ;)
    Było bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku ! ..... i moje Minki tu są !!! :):) Jak miło !!! :)
    Ja również dziękuję !! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a gdzie miały by być ? Oczywiście, że są :))))

      Usuń
  9. Strasznie fajnie pomacać osobiście czyjeś lale i tak przeróżnego typu.
    Wszystkie mają swój urok. Nie bez powodu obchodzi się Światowy Dzień lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalkowiska to niesamowita sprawa :) nie dość, że jest moc lalek do obmacania :) to jeszcze można poznać innych Lalkomaniaków :) Bardzo lubię takie spotkania :)

      Usuń
  10. Jeeejku, kiedy taka imprezka dotrze do Krakowa... buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :/ ale z tego co wiem to u Was też są organizowane spotkania :)

      Usuń
  11. ile tam lalkowego dobra było! prześwietne!

    OdpowiedzUsuń