sobota, 9 stycznia 2016

Najazd na Szydełeczkowo

Korzystając skwapliwie z zaproszenia
jakie otrzymała społeczność Baśniowa od Inki
poczyniono odpowiednie przygotowania
do rzeczonej wizyty :)
Kłótnie o to kto ma jechać 
trwały cały dzień,
bowiem wszyscy chcieli jechać ,
a jak wiadomo nie mogli z różnych względów :(
Ostatecznie delegacja z Baśniowa została wybrana…..
i udaliśmy się z wizytą :)

W Szydełeczkowie zostaliśmy przyjęci bardzo gorąco
i natychmiast zapomniałam o wszystkim….
na widok mieszkańców wyżej wymienionej krainy :)
 Na pierwszy ogień poszło cudne stadko Flavaszek







Strasznie mi się te panienki podobają :)
i ku mej niezmiernej radości
jedna z tej rodzinki zamieszkała już w Baśniowie :)

Jak już przestałam się ślinić do Flavaszek
to ogłupiałam zupełnie dla porcelanowych cudów Inki
Ale jak tu nie wpaść w zachwyt jak się widzi takie piękności ?
No jak ?????










Megi zwala z nóg !!!!
Ta panna jest tak niesamowicie piękna,
że brak mi słów !!!
No cudo po prostu !!!!

Jak przeglądałam kolekcję Inki to co chwila 
coś mnie łapało za serce :)
O na ten przykład takie o !!!

Czyż nie jest śliczna ? 
Strasznie mi się chce takiej panienki !!!



Albo taka piękność :) jak nie chcieć , no jak ?
Można tak podpisać  w zasadzie każde zdjęci :)
Zamknę się i będę dalej kontemplować w milczeniu ;)





Tu się milczeć nie da :) 
to przecież antenatka Sindi :)
w pięknym ubranku indiańskim :)







Czarna koteczka w czarnych włoskach wygląda niesamowicie :)
Piękna orientalna panienka :)


Syrenka w interpretacji Inki …..zjawiskowa :)



Wróżki ….. padłam :)




Mulan czaruje jak zawsze :)


Podziwiając lalki Inki kompletnie zapomniałam o swoich
i nie mam nawet jednego zdjęcia :(
Gupi gupik jestem i już 
Na szczęście u Inki jest szczegółowa fotorelacja :)

Ineczko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję 
za urocze popołudnie 
i za nowych mieszkańców Baśniowa :)

51 komentarzy:

  1. a proszę Cię bardzo - smacznego :DDD
    oby jak Je nazwałaś - flawaszki - lgnęły
    ku Tobie z szybkością światła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby na zdrowie ;) Flavaszki, bo to są już polskie dziewczyny :) i mam nadzieję, że słowa Twoje będą prorocze :))))))

      Usuń
  2. Wspaniała kolekcja wyjątkowych panienek, ale nie myślałam, że ktoś w Szydełeczkowie goły chodzi. I nie mam tu na myśli owej porcelanowej pięlności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo to moja wina :( niecierpliwa byłam i tyle :( posypię głowę popiołem za to barbarzyństwo :))))

      Usuń
    2. Szara Sowo - nie chodzi, tylko chowa się
      po kątach - a Zuri wyrwała przed obiektyw
      i nawet odziać nie dała - nie Ona jedna zresztą -
      gdy była u mnie Kida - sytuacja się powtórzyła -
      jakaś plaga focenia golasów czy co?!

      Usuń
    3. ZURI - Twoja szczera skrucha poruszyła me serce - wybaczam :DDD

      Usuń
    4. :))))))))))))))))))) Dziękuję :))))))))))))))))))

      Usuń
  3. Barbiochy ciemnoskóre - wzdycham do nich. Skąd Inka ma takie cuda? A kotowata monsterka... mnie rozbraja za każdym razem, kiedy ją gdzieś widzę... jest bajeczna... Pozdrawiam Ciebie, jak też Inkę - dwie szalone lalkomaniaczki ;) Macie słodkie laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaa! Miałam jeszcze napisać o porcelanowej pani w negliżu... W sumie to szkoda ją ubierać :P Jest bardzo ciekawa ;) Wszystko, że tak powiem, na miejscu i pokaźne. :D Nie no ładna laleczka :P

      Usuń
    2. dzięki! a panienki - z polowań i okazji :D

      porcelanowa Maggie wbrew pozorom
      stoi na komodzie tiulami otulona, więc
      te pokaźności nie dają tak po oczach ;P

      Usuń
    3. Megi wraz z koleżankami stoją na eksponowanym miejscu, na komódce :) są pięknie odziane i godnie się prezentują :)
      Inka ma faktycznie sporo skarbów !!!!

      Usuń
  4. Normalnie skandal w lalkowym świecie, na golasa!!!!!!!!!
    chociaż kawałkiem szmaty mogła je Inka obwiązać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś - poprawię się, obiecuję solennie!!!
      ale mam też nauczkę, coby nie wyciągać
      przed oczy i łapska niuń w negliżach :(((

      Usuń
    2. To nie Inki wina !!!!! To ja !!!! Tylko ja zawiniłam :( Inka chciała przyodziać ale mnie się spieszyło….. poza tym niektóre panny bez odzienia prezentują się bardzo ładnie ;) i wcale nie żałuję, że tak je obfociłam :))))

      Usuń
  5. ależ ta ostatnia Mulan to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mulan czaruje mnie nieustająco :) a ta mieszkająca z Inką to chyba jedna z najładniejszych jakie się ukazały :) Niestety wyżej wymieniona panna nadal skutecznie mi umyka :( buuuuu

      Usuń
  6. Widzę znajomą Flawaskę i nawet butów nie zgubiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś - Ona nigdy nie zdejmuje tych
      butków, pamiętając, iż pod kolor oczu
      sprawiłaś Jej tę parę :)))

      Usuń
    2. Oglądałam butki z bliska i powiem krótko: Czapki z głów !!!! Ewo jesteś wielka !!!!

      Usuń
    3. Oj tam :) ale jest mi bardzo miło, nie ukrywam,
      i doceniam, że podobają Ci się :)
      Teraz pracuję na butkami dla Tonnerki :)

      Usuń
    4. Niecierpliwie czekam na efekty Twojej pracy :)

      Usuń
  7. Uczta dla oczu :)Same piekne lalkowe osobowosci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękności i doskonałości! Negliż mnie zupełnie nie przeraża ani poraża :-) Bardzo fajnie obejrzeć tyle laleczek w jednym poście. Różnorodność gwarantowana!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panny urodziwe wielce :) to fakt. Mnie również negliż nie razi, czasem nawet mi się podoba :) Może jestem nie poprawna ? :)

      Usuń
    2. No, to widocznie, ja też :)))

      Usuń
  9. Tyle lalek na raz. Wariactwo! Najprzyjemniejsze z przyjemnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie tak :) jak przeglądałam skarby Inki to zapierało mi dech co parę minut :) nie wiedziałam gdzie najpierw patrzeć :) Sama radość móc pomiętosić taką różnorodność :)

      Usuń
  10. Prawdziwa galeria osobliwości. Nie podejrzewałam, że nasza Inka ma tyle niesamowitych kobietek w kolekcji.
    Nie wiem ... Blada Cruella Demon z afro na głowie? Kocica? Czarnoskóra piękność z rudymi pasemkami? Mulan? Sukienka Winx czy biały komplecik szydełkowy?
    Nie wiem co podoba mi się bardziej!!! Oglądam i za każdym razem fascynuje mnie coś innego.
    Wspaniała sesja Zurineczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam tyle tylko, że na żywo :)))))))))))))))

      Usuń
  11. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witaj. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 30 mln wizyt, 199 krajów świata! i ponad 22.500 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z Poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  12. ta Cycolina jest obłędna, no żeby mi się tak goła lalka podobała, o co chodzi??!!!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona ma ciało bogini i twarz anioła :) to nie ma dziwne, że podoba się i nam kobietom :)

      Usuń
  13. Praszczur Sindy, to jedna z tych nielicznych laluń, które szczegółowo wymacałam w zachwycie, mimo widma uciekającego autobusu i godzinnej drogi do domu na piechotę. Jakie nóżki, jaki ubiór!! No, cud - kobieta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta panienka kompletnie mnie zawojowała :) jest niesamowita ,doskonała w każdym calu :) Wcale się nie dziwię, że nie zważając na nic musiałaś obmacać :)

      Usuń
  14. ... tak... jak Inka gościła mnie latem golasów było mniej :) , ciekawe .... :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo Inka ma dobre serce i większość ciuchów porozdawała - wiem coś o tym :)))

      Usuń
    2. To prawda !! Tak właśnie jest !!! :):)

      Usuń
    3. Inka to po prostu dobry Człowiek jest :)

      Usuń
  15. Ojej ile przecudnych lalek! Rzeczywiście można stracić głowę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) udało mi się parę razy stracić głowę w trakcie podziwiania Inkowej gromadki :)

      Usuń
  16. Bardzo treściwe spotkanie :) A wszystkie AA zauroczyły mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Mnie też zauroczyły AA jak zresztą widać :)

      Usuń
  17. Tak to jest jak człowiekowi oko ucieka na cudze lalki i nic jak tylko się zachwycać bo stadko pokaźne :) i te piękne dzierganki <3 kotka w czarnych włosach przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jak oglądam cudze lalki na blogach czy też w realu to wpadam w zachwyt nad nimi i w prawie czarną rozpacz nad moimi ;)że takie jakieś niedorobione, pospolite i byle jakie ;) Wiem, że to tylko wrażenie, ale jest i już :)
      Inkowe dzierganki są niesamowite, tak są dopracowane że brak słów :)
      Koteczka to klasa sama dla siebie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Fantastyczna relacja z dolmeetu :)
    Mnie totalnie zachwyciła blond panna w białych bucikach na obsasach (boska), kocica, Sindy i ostatnie zdjęcie.
    Ogromnie fajnie jest pooglądać zdjęcia fashiondollsów tak różnych i unikalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie !
      Panna w białych obcasach to zjawiskowa porcelanka Megi :) Jest na żywo taka piękna, że aż nierealna się wydaje :)
      W spotkaniach lalkowych lubię właśnie to, że można pooglądać na żywo różne byty lalkowe często zupełnie nam nie znane :) Można pozachwycać się, pomacać, powąchać niemalże......i rozchorować się też można :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Faktycznie ...cudowności:)
    Blondyna w szpilkach - Megi...powalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle pięknych lalek pokazałaś, że kompletnie nie wiem, która mi się najbardziej podoba. Choć nie da się ukryć, że porcelanki piękne ... Choć inne też przyciągają wzrok. I ile fajnych ciuszków ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam,wszystkie są piękne i nie da się stwierdzić która ładniejsza :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń