niedziela, 3 maja 2015

Decoupage lampki

Od wielu lat oddaję się z wielkim ukontentowaniem pasji decoupagu bardzo cieszy mnie dawanie nowego życia różnym przedmiotom często skazanym na zapomnienie lub wręcz śmietnik.Lubię patrzeć jak z pod kolejnych warstw papieru, farby, lakieru wyłaniają się nowe przedmioty, często o zupełnie innym przeznaczeniu niż pierwotne. Tak powstają na przykład lampy z butelek po alkoholu, osłonki na doniczki, świeczniki, tace i temu podobne. Ozdabiam również nowe przedmioty jak szkatółki, wazony, talerze itp. Wszystko czego nauczyłam się o technice decoupagu nauczyłam się sama więc pewnie nie jestem wolna od błędów ale zawsze jestem gotowa na przyjęcie słów krytyki lub rad jak poprawić to co robię żeby robić to lepiej. Tak czy owak serwetkowanie sprawia mi ogromną przyjemność i z zapałem będe się bawić tym dalej. Moje lampki wyglądają tak, Komplet Afryka






Lampka Morskie Klimaty

Lampka Nostalgia
                                                                     Lampka Delfin
Lampka Secesja
Wszystkie lampki zostały zrobione na bazie butelek, wykorzystałam do ich zrobienia serwetki i papier do decoupage a także koronkę gipiurową.

3 komentarze: