sobota, 4 listopada 2017

Bajkowy listopad :)



Mieszkańcy Baśniowa tłumnie stawili się 
aby obchodzić swoje święto :)
Nie dało się niestety wszystkich
na raz pokazać :/
Wszyscy piękni i godni uwagi, 
ale trzeba się było na kogoś zdecydować :0
Wybór padł na 
disnejowskie księżniczki :)
….. w rozmiarze 17"
Bardzo mi się te panienki podobają :) 
jest ich bardzo dużo :/
na moja zgubę chyba :/
Na szczęście dość trudno je zdobyć,
 więc portfel może jakoś przetrwa :)
Ponieważ lepiej cierpieć na chciejstwo 
w towarzystwie :)
to pocierpcie razem ze mną :)
Zdjęcia zaczerpnięte z netu ….

















Chciałabym mieć je wszystkie ….
niestety szanse na to są raczej nikłe :/
Ale co tam , cieszę się z tych które już mam :)

Oto moje małe stadko :)

Cudna Elsa 




… z siostrą Anną
obie panny z Krainy Lodu 






Anna z Roszpunką :)




… oraz Tiana 




Wszystkie piękne :)
i godne zainteresowania :)
Mam nadzieję, ze moje stadko jeszcze się powiększy 
o inne osóbki z tej serii :) 
czego sobie i Wam życzę :)



27 komentarzy:

  1. Wszystkie sa piekne <3 Ja tez mam malutkie stadko ale w polowie nie tak piekne jak tez ze zdjec zaczerpnietych z netu.

    Twoje panny sa cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stadko też niestety nie takie spektakularne … ale za to moje :)

      Usuń
  2. przygniotły mnie te ich wysokoście:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och nie, och nie. Żyłam sobie w nieświadomości, nie wiedziałam o ich istnieniu i dobrze mi z tym było. A teraz? Teraz chciałabym mamę Meridy, Pocahontas i tego Kopciuszka w błękitnej sukni obok księciunia... O ludzie, jakie ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha .. witam w klubie, lepiej cierpieć zespołowo :) a co :)

      Usuń
  4. ależ dzisiaj nam oczy i serca nakarmiłaś!

    "tę" Elinorę wciąż chcę - to już wiesz :)))

    no i nadal zachwyca mnie blond Wojowniczka
    sąsiadująca na wspólnej focie z Elinore
    oraz Księciuniem Żabą - o ile się nie mylę -
    to Sierżant Rurecka z gry Ku polu chwały ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam chcę wszystkich właściwie :) ale się nie da niestety :/ będę więc łapa kogo się da :)

      Usuń
  5. Istne cuda. Twoje stadko choć niewielkie bardzo zacne. A ponieważ podobno cała przyjemność jest z gonienia króliczka, a nie ze złapania, życzę Ci, aby przybywały do Ciebie stopniowo i jak najdłużej sprawiały frajdę. Ja zaś nie miałabym nic przeciwko temu, żeby do mnie trafiały w wersji mini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapię króliczka …. i złapać nie mogę, ale postaram się dostrzec w tym coś dobrego :)
      Może dotrą w wersji mini i do Ciebie, napisz list do Mikołaja :)

      Usuń
  6. Po pierwszym zdjęciu zapadłam na tę samą chorobę co ty "zachciewajka" się nazywa ta jednostka.
    Twoje stado równie fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne stadko - pamiętaj że nawet w Baśniowie może z czasem zabraknąć miejsca ...:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :) dla nich zawsze się miejsce znajdzie :)

      Usuń
  8. Masz śliczne, bajkowe postacie! Niemniej każdemu zachce się więcej, kiedy trafi na takie grupowe zdjęcia w necie!
    Życzę Ci powiększenia disneyowskiej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę bardzo Tiany.
    I przez twój post mam jeszcze większą chcice na Disneyki i to chyba jedyne lalki jakich bym nie oskubała z rzęs. Co też się ze mną porobiło... :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WYSKUBAŁABYŚ IM RZĘS !!!!!!!!!!!
      Kim Jesteś i co zrobiłaś z Karoliną ?

      Usuń
  10. Widzę po komentarzach, że Elinora wiedzie prym w "chciejstwach". O. Ja też bym ja chciała. Na razie mam Roszpunkę z lumpka, która czeka aż zajmę się jej włosami. Moja córka natoomiast ma spore stadko. Myślę, że i Twoje się rozrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy te 17 calowe księżniczki są zawsze śpiewające czy niekoniecznie? Bo mam tylko Kopciuszka i śpiewa. Ciekawa jestem czy inne też

    OdpowiedzUsuń