sobota, 14 stycznia 2017

Hybrydka

Kiedyś tam trafiła mi się ze stertą
różnych bytów lalkowych taka oto panna :)
Klonik niewątpliwie straszy swoim ciałkiem,
ale buziaczek bardzo mi się podobał :)

Włoski panny okazały się całkiem znośne :)
i te wielkie oczy wynagradzały 
resztę niedociągnięć :)

Wydmuszkowe ciałko zostało 
natychmiast usunięte :/
Swoją drogą czym się kierują 
producenci takich makabr ?
Pewnie się nigdy nie dowiem :/
Po dekapitacji dziewczyna została 
poddana odszczurzeniu i spa,
następnie osadzona na nowym ciałku ;)
Tak moi drodzy rodzi się właśnie nowe życie !!!!
Tak pacjentka prezentuje się po zabiegu :)







Jak widać dość ruchliwa z niej osóbka :)
i bez problemu znajduje nowych przyjaciół :)


Może kwiatek ?





............albo jaskółkę :)

I tak oto powstał nowy Byt lalkowy  ;)))))

27 komentarzy:

  1. Właśnie przyszedł mi do głowy fajny pomysł - to dzięki temu wpisowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O … nie myślałam nigdy o sobie jako o muzie :))) a tu proszę … zaskoczenie :)))

      Usuń
  2. Niezła z niej laseczka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) po dekapitacji znacząco się jej poprawiło :)

      Usuń
  3. Ma bardzo sympatyczną buzię. Naprawdę godną lepszego ciałka niż wydmuszka. Najpierw myślałam , że to Bratzillas. Ale jest od nich ładniejsza. Tak to bywa czasem z klonikami. Co nas pozytywnie zaskakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona jest jakoś tak z mezaliansu między brackami a dyńkami :)
      Ja lubię kloniki :)

      Usuń
  4. szczerze Ci zazdroszczę takiej zdobyczy!
    wspaniale się Nią zaopiekowałaś - urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma tyle uroku i tchnie radością! Superowa laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś ją na bóstwo po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniejsza, bo mniej zmalowana, kuzynka Bratzillas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Producenci kierują się ceną , wiadomo :/
    Wygląda teraz ślicznie , dobrze, że trafiła na Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna laka :D. Na nowym ciele prezentuje się odjazdowo :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie biedne kloniki :-) Niepozorne toto, skromne, zawstydzone... a jakże kochane! Śliczne ma oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację :) są kloniki które nie raz wolę od oryginałów

      Usuń
  11. Wdzianko od Cali Girl? :) Po zmianie ciałka od razu zmienił jej się wyraz twarzy na bardziej pewny siebie :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia od kogo jest ubranko , trafiło mi sie razem z paczką lalek

      Usuń
  12. Całkiem ładna... Hmm... Naprawdę ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że postanowiłaś dać jej drugą szansę. Swoją drogą niezbyt przepadam za klonikami ale ten jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń